در این پک سعی شده است به وسیله یک سیستم کامپیوتری و سخت افرار متوسط یک پروژه جنگلی رو به شما دوستان عزیز آموزش دهیم.
در ابتدا ی آموزش به ساخت توپوگرافی محیط و ایجاد لنداسکیپ می پردازیم .
در ادامه به وسیله پلاگین قدرتمند فارست و با توضیحات ساده و کاربردی به فضاسازی و ایجاد فضای جنگلی پرداخته شده است .
پس از اتمام مدلسازی توپوگرافی و ایجاد فضای سبز وارد مرحله اصلی کار شده و مترال سازی به طور حرفه ای را بر روی ماشین مدل bmw m4 را بصورت حرفه ای انجام داده ایم؛ به این صورت که مراحل متریال سازی به صورت جز جز و بر روی تمام اجزای ماشین از جمله رینگ؛لاستیک؛پلاک و در نهایت بدنه ماشین انجام شده است.سپس وارد فاز بعدی و نورپردازی صحنه شده و پس از اتمام نورپردازی و تکمیل مراحل متریال سازی وارد مرحله رندرینگ شده و اموزش تنضیمات رندر به صورت حرفه ای و با جدیدترین ورژن موتور ویری رو برای شما دوستان در نظر خواهیم داشت.پس از اتمام رندرینگ شات مورد نظر را به نرم افزار فتوشاپ برده و عملیات پست پروداکشن را بصورت حرفه ای بر رو کار انجام میدهیم و کار را به پایان میرسانیم.
توجه : دوستان عزیز دقت داشته باشند که برای یادگیری این اموزش به هیچ عنوان نیاز به سیستم سخت افزاری قوی نداشته و با حداقل سیستم قادر به تمرین خواهید بود.
✅اموزش مدلسازی توپوگرافی و ایجاد فضای سبز
✅اموزش مدلسازی فضای جنگلی و ایجاد مسیر و اسکترینگ به وسیله پلاگین فارست پک
✅اموزش شیدرسازی گیاهان و فضاهای جنگلی
✅اموزش شیدرسازی به وسیله سریع و ساده ترین راه بر روی تمام اجزای ماشین BMW m4
✅اموزش نورپردازی حرفه ای در فضای جنگلی
✅اموزش تنضیمات رندر
✅اموزش حرفه ای پست پروداکشن
✅نرم افزارها : ۳D MAX / PHOTOSHOP
✅موتور رندر : ۳٫۶ V-RAY
✅مدرس: سیدعارف رضوی
✅مدت زمان آموزش: ۴ ساعت

سرفصل ها

معرفی دوره 00:01:00
جلسه اول 00:04:33
جلسه دوم 00:06:30
جلسه سوم 00:00:52
جلسه چهارم 00:01:12
جلسه پنجم 00:02:44
جلسه ششم دوره کامل 04:00:00
خرید آنلاین 04:00:00

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

قيمت رایگان ثبت نامامتیاز: 0 از 0 رای

0

✅ مدرس تایید شده - سیدعارف رضوی متولد 21 مرداد 1365 ساکن قائمشهر مازندران هستم. در سال 92 از رشته مهندسی معماری فارغ التحصیل شدم. سابقه 21 ساله کار با نرم افزارهای CG ( 9 سال بصورت آماتور و 12 سال به عنوان CG Artist را دارم. در حال حاضر مدیر استودیو زاویر در ایران و رهبر تیم رندرینگ در Qoo studio در تورنتو کانادا هستم. سال 2012 با اولین دستاورد بین المللی در سایت CGSociety در اشل جهانی دیده شده و در حاضر کارهای هنری من بیش از 70 مرتبه در مجلات و تاپ گالری های دنیا دیده شده. به امید آینده ای روشن در صنعت CG ایران.

1 دیدگاه
0 شرکت کننده
تیم توسعه و تحقیق گیلارو